mitchel91.reismee.nl

Aankomst in Thailand

Na een lange reis ben ik aangekomen in thailand. De beide vluchten zijn uitstekend verlopen en ook de transfer vanaf het vliegveld verliep vlotjes. Het eerste wat me hier opvalt is dat de mensen als maniakken rijden. Nu had ik dat wel verwacht tot op zeker hoogte, maar niet dat een man midden op de snelweg gaat stilstaan en in zijn auto iets zit te eten.... Ook zag ik onderweg ongeveer 17 scooters op de vluchtstrook van de snelweg geparkeerd om daar vanaf het viaduct te gaan vissen.

De mensen hier zijn gek op eten. Overal waar ik kijk wordt eten verkocht. Soms ziet het er wat onsmakelijk uit en soms ook weer heel netjes. Zo meteen ga ik zelf maar eens wat eten en daarna vroeg naar bed.

Morgen moet ik nog even kijken wat ik precies wil gaan doen.

Groetjes

Reacties

Reacties

Ellen

Dat is een aparte ervaring zeg! Dan is alles hier toch wel goed gestructureerd. ???? slaap lekker!! ????

bob

je zal de komende tijd nog wel meer gekke dingen tegenkomen. De mentaliteit en cultuur is daar heel anders, maar wel leuk om dat mee te maken

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!