mitchel91.reismee.nl

Bali, Ubud

De laatste dagen Thailand zitten erop. Na twee nachten opnieuw in Bangkok te zijn geweest begint mijn reis in Indonesië. Ik ben in Thailand nog naar de skybar geweest. Dit is de bar waar een deel van de film the Hangover 2 is opgenomen. Een erg mooi uitzicht vanuit deze bar, maar wel een beetje duur.

Na een soepele vlucht met malaysia Airlines ben ik aangekomen in Bali. Ik heb drie overnachtingen geboekt in een hostel in Ubud tot Marjolein aankomt. De eerste dag ben ik naar de markt geweest en heb ik kennis gemaakt met het afdingen in Bali. Verder heeft het hostel een zwembad en kan ik lekker een duik nemen. De tweede dag heb ik met een aantal mensen een scooter gehuurd. Ik ben naar een waterval gereden. Zover was dit de beste waterval die ik heb gezien. Een stuk beter dan in Thailand. In Thailand was er een droogte dus stonden een hoop watervallen droog.

Dag drie komt Marjolein aan. Met de taxi ben ik naar het vliegveld gegaan om haar op te halen. Na lang wachten kwam ze de terminal in. Helaas was haar koffer kwijt geraakt. Eenmaal terug in Ubud zijn we gelijk samen naar de markt gegaan om wat spullen voor Marjolein te kopen. Hier kwamen de eerder verworven afding skills goed van pas.

De volgende dag gingen we raften voor Marjolein haar verjaardag. uiteindelijk zijn we zeiknat geworden aangezien de rivier behoorlijk wild was. Ook zijn we nog met de boot onder een waterval gegaan. In de avond hebben we samen een pizzaatje gegeten en zijn we vroeg gaan slapen.

Aangezien de koffer nog niet is aangekomen hebben we een dag bijgeboekt. Deze extra dag hebben we gebruikt om een scooter te huren. Hiermee hebben we de omgeving ontdekt. We zijn naar rijstvelden en een watertempel geweest. Bij de tempel hebben we een of ander reinigingsritueel gedaan. Volgens de mensen hier zijn we nu verlost van al onze zonden.

Vandaag zijn we aangekomen op het eiland gili trawangan. Hier willen we gaan snorkelen en lekker relaxen. Over een paar dagen horen jullie weer van ons!

Reacties

Reacties

Jaïr

Leuk verhaal! Neem een flesje ''zondeverlossingswater'' mee voor onderweg, voor het geval je eventjes zondigt! :P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!