mitchel91.reismee.nl

Hola!

Alweer even geleden sinds mijn laatste bericht. De laatste dagen Indonesië waren leuk met als hoogtepunt dat ik in een grot ben geweest. Om erin te komen moesten we eerst vastgebonden aan een touw 90 meter omlaag. Een machine hadden ze hier niet voor dus het ging op de ouderwetse manier. De grot zelf was erg apart om doorheen te lopen. Uiteraard met een zaklamp anders zagen we niks. Onderin de grot was een rivier. Hier mochten we niet in zwemmen want dat zou niet zo gezond zijn.

De dag na de Tour met de grot ben ik mijn trip naar Zuid Amerika begonnen. Na een enorme vlucht en overnachting in Dubai ben ik aangekomen in Buenos Aires. Het wordt de hoofdstad van de tango genoemd en dat is wel te merken. Op straat zijn er meerdere mensen die spontaan de tango beginnen te dansen. met een groepje mensen ben ik al naar een tangoshow geweest en kregen we een beginnersles tangodansen. De show zag er goed uit en het was met diner en onbeperkt wijn inbegrepen.

Uiteraard is Argentinië niet alleen bekend ok de tango maar ook om de heerlijke steaks die hier verkrijgbaar zijn. Gisteren heb ik een mals stuk ossenhaas op. Zo mals dat je eigenlijk geen mes nodig hebt om het naar binnen te werken.

De stad is erg levendig en elke dag is er wel een protest voor iets hier. Het hostel zit midden in het centrum, dus ik zie ze elke dag lopen. Met grote trommels en spandoeken lopen ze dan voorbij voor iets waar ze het niet mee eens zijn. Vandaag was de grootste en dit was voor het legaliseren van wiet.

Ik ben ook al naar de beroemde wijk la Boca geweest. Dit is de wijk waar de Boca juniors hun stadion staat en natuurlijk waar Maradona vandaan komt. Het is een van de armere wijken in de stad. Een erg kleurrijke wijk met een grote populatie Italianen. Het stadion van Boca juniors is niet erg indrukwekkend. is bij lange na niet zo mooi als de Kuip.

De andere populaire wijken zijn recoleta en Palermo. Dit zijn de wijken voor de meer welgestelde portenos. Ook zijn hier alle nachtclubs en de meeste restaurants.

Ook ben ik begonnen met de Spaanse lessen. Vooralsnog is het veel grammatica. maandag vervolg ik de lessen weer voor nog 3 weken. Na deze drie weken ga ik weer verder en verlaat ik Buenos Aires.

Adios!

Reacties

Reacties

Marcel, Anita, Fabian en Jesse

Hey Mitch,
Echt gaaf wat je allemaal meemaakt. Ik ben best wel een beetje jaloers op je ! Zoiets beleef je niet vaak. Nu weer in een heel ander werelddeel en andere cultuur. Hou je je avonturen ook zelf bij, zodat je het bij thuiskomst nog eens terug kan lezen? We missen wel wat foto's hoor! Je hebt het veel te druk natuurlijk. Mitch, tot je volgende verhaal.

Ronald & Marijke

Hi Mitchel, wij zitten inmiddels 2 weken in Frankrijk en na onze aankomst is er geen nieuw bericht meer bijgekomen. Je zou het idd wel heel druk hebben, logisch met zoveel indrukken om je heen, maar wij missen ook wel wat foto's......
Het klinkt allemaal geweldig, geniet er vooral van en we zien vast wel weer een nieuw verhaal mét foto's en misschien wel een uitgebreid verslag als je terug bent!!?
Heel veel plezier nog en adiós ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!