mitchel91.reismee.nl

Adios Buenos Aires!

Na vijf weken Buenos Aires zit het er hier eindelijk op. In Buenos Aires heb ik zo'n beetje alles gedaan wat er te doen valt. Ik ben naar het theater geweest en toen ik daar aankwam was er een gratis show. Niet helemaal mijn muzieksmaak, maar het was leuk mee te maken. Ook zou dit theater 1 van de 5 theaters zijn met de beste accoustiek.

Ook ben ik naar een drumshow geweest. Dit was erg gaaf om te doen. Het was een show bestaande uit alleen maar verschillende soorten trommels. Vooral de afterparty was erg goed. Op straat gingen ze verder terwijl iedereen eromheen ging dansen en bier drinken. De volgende dag in de les was iets zwaarder, maar het waard.

De lessen de afgelopen weken waren het belangrijkste deel van mijn tijd. De lessen waren leuk en de lerares sprong vrij creatief om met de droge stof. Een groot deel van de lessen was in Spaans vertellen wat ik heb gedaan de vorige dag. Ook ontkwam ik niet aan het drinken van Maté tijdens mijn lessen. Dit is een soort thee met cafeïne erin. Eerlijk gezegd niet te drinken.

Ik ben een aantal keer uitgeweest In Buenos Aires. Het uitgaansleven is erg laat hier. De clubs openen 2 uur in de nacht. Dus een nachtje stappen duurt wel tot 8 uur de volgende morgen.

Verder heb ik verschillende walking tours gedaan die informatie gaven over de stad, Evita etc. Ook heb ik een Bike Tour gedaan en ben ik op de beroemde recoletta cementary geweest. Uiteraard heb ik nog regelmatig een heerlijke ossenhaas weggewerkt.

Op dit moment ben ik in Salta. Begonnen met de groepstour van Buenos Aires to Lima. Op het eerste gezicht lijkt het een leuke gemixte groep. Over twee dagen gaan we naar Chili en daarna de woestijn in Bolivia.

Ik weet niet wanneer ik weer WiFi heb. Voor foto's verwijs ik jullie naar facebook. Foto's uploaden Werkt niet goed op dit blog.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!